შეხვედრის ნომერი |
N 2 |
||
თარიღი, დრო, ადგილი |
24.
02.2021 წ. 01:00 საათი, გვიმრიანის საჯარო სკოლა. |
||
სკოლა( ქალაქი, ნომერი,ოთხნიშნა
კოდი |
ლაგოდეხის
მუნიციპალიტეტი, სოფელი გვიმრიანი |
||
სექტორი |
ტექნიკური
სექტორი |
||
საგანი |
მათემატიკა |
||
კლასები |
I, II, , IV,VI, კლასის მასწავლებლები. |
||
ლიდერი მასწავლებელი |
ნათია
ნაჭყებია |
||
მონაწილეები( სახელი და გვარი,
საგანი, კლასი) |
თამილა
გოგოლაძე, თეონა შველიძე, , მაია სამხრაძე, მერი გელაშვილი |
||
ძირითადი, განხილული საკითხები. |
·
კომპლექსურ დავალებებზე მუშაობა,
მათი დანერგვა და გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში. ·
შეფასება-სოლო ტაქსონომიის დახმარებით |
||
მიღებული გადაწყვეტილება/ ინიციატივები/
რეკომენდაციები/ |
შეხვედრის მიზანი იყო: მათემატიკის მასწავლებელთა სამუშაო ჯგუფის (მ.ს.ჯ.) მოწვევა და
მათთან ერთად იმ სიახლეებზე მსჯელობა,
რაც კომპლექსური დავალებების საგკვეთილო
პროცესში დანერგვასა და გამოყენებას შეეხება. მასწავლებელთა სამუშაო შეხვედრაზე , მასწავლებლებმა
წარმოადგინეს კომპლექსური დავალებების, ნიმუშები, რომლის ჩატარებასაც გეგმავენ უახლოეს
მომავალში. ასევე
შეხვედრაზე განხილულ იქნა,-სოლო ტაქსონომიის როგორც ცოდნის აგების ახალი მოდელის
სასწავლო შედეგები, რომელიც მასწავლებელმა შეიძლება
გამოიყენოს, როგორც მოსწავლის მიღწევების აღსაწერად სამიზნე ცნებებთან მიმართებით,
ისე განმავითარებელი კომენტარისთვის. საუბარი იყო პროცედურულ და დეკლარატიულ ცოდნაზე შეხვედრაზე განხილულ იქნა ერთი კომპლექსური
დავალება. შეიძლება ითქვას რომ შინაარსიანად ჩაიარა, მოვისმინეთ ერთმანეთის შეხედულებები და მოსაზრებები კომპლექსური
დავალებისა და სოლო ტაქსონომიის შესახებ.
შეხვედრა დისკუსიის ფორმატში წარიმართა მასწავლებლები დიდი ინტერესით შეხვდნენ სიახლეებსა და საინტერესო წინადადებებს ისინი
ჩართულები არიან ტრენინგებში ამ თემებთან დაკავშირებით . მათ გამოთქვეს მზაობა თანამშმრომლობისთვის. მივიღეთ რეგულარული შეხვედრების გადაწყვეტილება.
ჩავინიშნეთ მომდევნო სამუშაო შეხვედრის დრო, ადგილი და
დავსახეთ სამოქმედო გეგმა. |
||
გეგმები მომდევნო შეხვედრამდე. |
აქტივობა |
დრო |
პასუხისმგებელი
პირი |
მომდევნო შეხვედრაზე ვიმსჯელებთ უკვე ჩატარებულ კომპლექსურ დავალებებზე |
20/03/2021წ. |
ნათია
ნაჭყებია |
No comments:
Post a Comment